Офис бюро MH519

ЧЗВ

1. Имате ли шоурум, където може да видя мебелите на живо?

Не поддържаме шоурум и работим директно с производителите, с цел да предложим гарантирано ниска цена. Винаги може да се свържете с нас по телефон или имейл и ние ще бъдем готови да помогнем по всякакъв начин.

 

2. Вие ли произвеждате мебелите?

Не, но предлагаме изключително широка гама от продукти. Сътрудничим си директно с производители, затова мебелите достигнат клиента директно, без да минават през брокери.

 

3. Мога ли да избера други цветове освен тези, показани на сайта?

Ако харесания от вас продукт предлага опции за избор на цвят, то може да избирате един от тях. При някои от мебелите може да намерите снимка с палитра на предлаганите цветове, кожа, дърво или различни комбинации. Съжаляваме, но не е възможно да поръчате цвят или тон, който не фигурира в описанието.

 

4. Има ли възможност да поръчам мебели с конкретен размер?

Ние имаме огромен избор на мебели и сме почти сигурни, че винаги ще откриете нещо подходящо и отговарящо на вашите размери. За съжаление не предлагаме мебели в различни, размери от отбелязаните под продукта. Моля, информирайте ни какво точно търсите и с какви размери и ние винаги ще ви помогнали в откриването на перфектния избор за вас :)

 

5. Възможно ли е да направим промяна в това, което съдържа кухненски комплект (кухня)?

Само съдържанието на кухненски комплекти, направено от mebelshop1.bg може да се променя. Стандартните кухненски комплекти, създадени от производителите, не могат да бъдат променяни. Може да поръчате дадения комплект и да не използвате частите, от които нямате нужда. Така обикновено излиза по-евтино, от колкото да поръчвате шкафове отделно. Освен това почти винаги можете да добавите определени допълнителни шкафове в кухнята. На разположение сме да ви помогнем в избора и търсенето на кухненски мебели според вашия собствен проект.

 

6. Правите ли кухненски проекти?

Да, можем да направим кухненски проект за Вас, използвайки различни шкафове и части. В такъв случай трябва да се свържете с нас на info@mebelshop1.bg, предоставяйки пълните и точни размери на вашата кухня. Ще Ви бъде представен кухненския комплект и набор от различни цветове, за да изберете предварително, тъй като цената варира в зависимост от това. Колкото повече информация толкова по-добре :)

 

7. Каква е цената на мебелите?

Всички цени са посочени в страницата на продукта. Ако има възможности за избор на допълнителни екстри, ценатa се регулира автоматично и се променя на самата страница веднага. Цените са с ДДС.

 

8. Колко дълго важат отстъпките?

Валидна е тази отстъпка, която може да се види в настоящия момент на уеб сайта ни. Ако цената се промени по неблагоприятен за вас начин докато правите поръчката, то старата цена ще остане валидна за вас. Ако цената се понижи, ще получите по-ниската.

 

9. Колко време отнема доставката?

Средният срок за доставка е отбелязан под всеки продукт поотделно. Сроковете на отделните продукти са различни, тъй като се изработват от различни производители.

 

10. Давате ли гаранция за предлаганите от вас мебели?

Можете да върнете поръчката в срок от една година, считано от деня на получаване на продукта и да получите пълно възстановяване, при все че мебелите трябва да бъдат в разглобено състояние и в своята оригинална опаковка.

 

11. Какво означава 365 дни гаранция за връщане на парите?

Можете да върнете поръчката в срок от една година, считано от деня на получаване на продукта и да получите пълно възстановяване на платената сума, при все че мебелите трябва да бъдат в разглобено състояние и в своята оригинална опаковка.

 

12. Как мога да платя за мебелите?

Има няколко начини за плащане, които могат да бъдат избрани: по банков пътили с наложен платеж. Плащанията чрез банков превод трябва да бъдат направено най-малко няколко дни преди доставката. На шофьорът не му е позволено да предостави мебелите без потвърждение за плащането.

 

13. Безплатна ли е доставката?

Всички доставки за цялата страна са безплатни до най-близкото място, до което можем да стигнем с микробус.

 

14. Как мога да направя поръчка?

Можете да направите поръчка на уебсайта или като ни пишете на имейл info@mebelshop1.bg давайки своето пълно име, адрес за доставка (включително пощенски код), телефон за връзка, предпочитан начин на плащане, пълен списък с продукти и опции, които искате да се включват. Можете да се свържете с нас и на тел. +359 2 491 7978 и ние ще направим всичко възможно да ви асистираме. :)

 

15. Как мога да получа актуална информация за поръчката си?

Можете да се свържете с нас на телефон +359 2 491 7978 или чрез имейл на info@mebelshop1.bg с вашия номер на поръчка и ние ще предоставим информация за текущия статус, както и ако е възможно точна дата на доставка.

 

16. Предлагате ли ДДС фактури?

Всички клиенти получават ДДС фактура.

 

17. Как мога да анулирам поръчката си?

Ако желаете да анулирате поръчката си по някаква причина, може да го направите, като се свържете с нас на +359 2 491 7978 или info@mebelshop1.bg.

 

18. По кое време доставяте мебелите?

Винаги се опитваме да се съобразим с вашите предпочитания за максимално удобство. Най-малко един ден преди доставката ще се свържем с вас, за да ви информираме за предстоящото пристигане и приблизителен час. В деня за доставка, шофьорът ще ви се обади отново, за да ви информира за пристигането си.

 

19. Шофьорът ще транспортира ли поръчка до апартамента или къщата ми?

Ако сте избрали тази услугата, то тогава шофьорът ще внесе мебелите във вашата къща или апартамент. В противен случай ние доставяме мебелите безплатно до най-близкото възможно място, до което шофьорът може да достигне с микробуса, след което мебелите се поемат от вас. Ако желаете да поръчате хамалски услуги можете да направите своя избор, докато правите поръчка или може да заявите услугата допълнително в рамките на деня преди доставката. Имайте предвид, че не всички мебели могат да се пренесат единствено от водача, тъй като някои от мебелите са твърде тежки за един човек, затова трябва да има човек от ваша страна, за да помогне на шофьора ни за мебелите :)

 

20. Какво да направя, ако получа мебели с дефект или липсващи части?

Ако сте получили поръчка, която има дефекти, повреди или липсващи части, моля да ни информирате незабавно по телефона на +359 2 491 7978 и или info@mebelshop1.bg, предоставяйки номера на частта, която има проблемен дефект, повреда или липсва. Също така трябва да ни изпратите снимки на info@mebelshop1.bg. Тези снимки ще бъдат изпратени на производителя. Производителят се задължава да замени съответната част в рамките на 15-45 работни дни след регистриране на щетата по гаранцията на поръчката (прочетете повече за това тук).

 

21. Какво да направя, ако искам да върна мебелите?

Ако желаете да върнете мебелите информирайте ни за това на имейл info@mebelshop1.bg или телефон +359 2 491 7978. Важно е мебелите да са разглобени и да са в своята оригинална опаковка. Ще можем да вемем мебелите в рамките на 15-20 работни дни. Парите ще бъдат върнати няколко дни след това, с банков превод. (прочетете повече за това тук)